۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

مسئول تشکل دخترانه نورا:

جذب بانوان فعال تشکیلاتی در تشکل فرهنگی و مردم‌پایه نورا

جذب بانوان فعال تشکیلاتی در تشکل فرهنگی و مردم‌پایه نورا

قزوین-مسئول تشکل دخترانه نورا بیان کرد: تشکل مردم‌پایه نورا با رویکرد کلان الگوسازی، کادر سازی و شبکه‌سازی فعالیت می کند.

سمیه خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تشکل نورا در راستای جریان فرهنگ ناب توحیدی و امام رضایی که لازمه یک تشکل مردمی است با رویکردی نوین و با هدف تربیت یک دختر تمدن ساز به عرصه هویت‌بخشی و معرفت افزایی جوان و نوجوان پا گذاشته است.

مسئول تشکل دخترانه نورا بیان کرد: رویکرد کلان این تشکل مردم‌پایه در طراحی‌ها با پیوست الگوسازی، کادر سازی و شبکه‌سازی است.

وی افزود: در راستای امر کادر سازی فراخوان جذب بانوی تشکیلاتی، از جوانان خلاق، بانشاط و پرانرژی، دارای تحصیلات عالی در حوزه و دانشگاه و آشنا به اصول اولیه تشکیلات دعوت می‌شود تا در تشکل نورا ثبت‌نام کنند.

این مسئول ابراز کرد: داوطلبان در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال که دارای شرایط هستند تا ۲۱ مهرماه می‌توانند مشخصات خود را به شماره تماس ۰۹۹۳۵۸۱۸۷۷۴ پیامک کنند.

وی ادامه داد: عرصه فعالیت این بانوان در حوزه‌های هیئت دختران، آموزش و پژوهش، جوانان، خانواده، اقدامات جهادی و عرصه‌های اجتماعی خواهد بود.

این مسئول در پایان گفت: مزایای شرکت در این تشکل مشمول شرکت در دورهای شناختی، معرفتی و مهارتی، استفاده از اساتید متخصص و نبوغ علمی، سیر مطالعاتی کتب معارفی و مهارتی، تقویت بنیان معرفتی در بستر معارف توحیدی، اردوهای تشکیلاتی و خانواده و سایر فوق‌برنامه‌های متنوع خواهد بود.

کد خبر 6250851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha